28 november 2006

Snabb som en padda!

Tjollahopp tjollahej, i förra veckan var jag i Uppsala och deltog i SM-simningarna. Jag kom till tävlingarna med målsättningen att vinna guld i det jag ställde upp i. Men med tanke på att jag bara tränat fem till sex timmar i veckan senaste halvåret så hade jag aningar om att det skulle kunna bli tufft. Men tji fick jag! Jag var rätt förvånad när jag slått händerna i kaklet o kollade upp på scoreboarden! Nytt svenskt rekord, 59.02!!!? Jodå, och glad blev jag! Men, jag fattar fortfarande inte var det kom ifrån!

Läs om det i pressen: DN, SVT, SYDSVENSKAN
Foto: Bildbyrån


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!

Kul med resultaten på SM. Imponerande 100 br.
Intresant blogg. Många fina bilder.

Peter

piDDa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
piDDa sa...

Halloj där Smink!
Imponerande, jag slutar aldrig förvånas, men jag vet ju och andra sidan vad en hajdräkt kan göra för en vältränad kropp så det är bara att njuta av rekordet ;-)

Och du, klart du ska satsa på OS i Peking, nu är ju taktiken klar, campa lite mer och sen rätt in i kaklet...

Grattis!
Zingo aka Pepsi

Anonym sa...

hello Schmunk face. Grattis till rekordet, det gläder mig, så coolt.
Johan

Anonym sa...

Kungligt!